Search:

Type: Posts; User: MisterEly

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Opened about 40 souls and didnít get shit... no...

    Opened about 40 souls and didnít get shit... no featured characters or even a 4*. Oh well, Iím mainly looking for skill shards for my SSE so I can shard some of his basic skills.
  2. Replies
    9
    Views
    1,044

    Well damn, I didnít even notice the talismans......

    Well damn, I didnít even notice the talismans... Iím stupid. Iíll try for some since Iím still grinding LoL
  3. Replies
    9
    Views
    1,044

    Thanks guys for the warm welcome. Muzzleloader, I...

    Thanks guys for the warm welcome. Muzzleloader, I did manage to grab a W. Lilith and a handful of Angels on a few mega-refills, so things are going pretty well.
  4. Replies
    9
    Views
    1,044

    Iím coming back, to try again...

    Hey all! Some of you might remember from a while ago, when I made that goodbye post. Basically what had happened was, my mental health had gone to shit, and I legitimately thought I was going to take...
  5. Replies
    12
    Views
    1,783

    Certain characters stuck in reference poses

    My brother sent me a few screencaps of certain characters being stuck in their reference pose. It seems to be characters using the "gunner" pose (Cyborg, Aces High, even Carriage Rider), and the...
  6. Fun thing to note, the FB page posted a roadmap...

    Fun thing to note, the FB page posted a roadmap of these events, with the current event as first. The rest are covered in faded hieroglyphics, each of which symbolize the new god to be released.
    ...
  7. Replies
    8
    Views
    2,612

    I would give my soul for Maiden to play Caught...

    I would give my soul for Maiden to play Caught Somewhere in Time live again. If I remember correctly, they only ever played it once! I respect them for that, it's a damn hard song to muster the...
  8. Replies
    902
    Views
    146,081

    Fairly certain I'm done altogether. Any of my...

    Fairly certain I'm done altogether. Any of my troopers on my new account should feel free to drop me. Don't think I'll bother with this game again, or at least for a long time. It was fun.
  9. Replies
    7
    Views
    2,394

    As I have may or may not have expressed before: I...

    As I have may or may not have expressed before: I am not a smart person :/
  10. Replies
    7
    Views
    2,394

    Much appreciated! Need all the troopers I can...

    Much appreciated! Need all the troopers I can get, gotta earn the frags for that sweet, sweet Trooper soul!
  11. Replies
    7
    Views
    2,394

    Somewhat of a farewell...

    Hi everyone. This is a rather long post, so bear with me. But before I get to the main point, Iím going to tell you a little story.

    2 years ago, I was listening to the radio, when I heard the DJ...
  12. I'm glad these fuckers don't take up an Eddie...

    I'm glad these fuckers don't take up an Eddie slot... I want all of them! I wanted to dislike them, but they're cute, dammit!
  13. Replies
    108
    Views
    19,895

    I'm a tiny bit miffed about this. They're adding...

    I'm a tiny bit miffed about this. They're adding Killers Eddie as a fucking BIRD before they actually put him in the game. On the other hand, I'm wondering of the person who made the executive...
  14. Replies
    13
    Views
    2,973

    If they did it last year, I think they'll...

    If they did it last year, I think they'll definitely do one this year. Hopefully, an immortal soul event will be among that, but I can only dream! :)
  15. Replies
    108
    Views
    19,895

    Very curious to see what this month's Eddie is,...

    Very curious to see what this month's Eddie is, if there is one, of course. :)
    I'm excited!
  16. Thought I'd point out that up until Tier 7 of the...

    Thought I'd point out that up until Tier 7 of the event rewards it says "Monarch's Arena Event", instead of Colosseum Of Magi.
  17. Replies
    29
    Views
    6,535

    What's your oldest character?

    Wondering what people's oldest characters are, besides Eddie, Wickerman Eddie, Soldier Eddie, etc.

    For example, mind is Cyborg. He's stuck with me through thick and thin. What's yours?
  18. Alright, put my newly re-obtained GRE (thanks,...

    Alright, put my newly re-obtained GRE (thanks, support!) by his lonesome on my defense. Get your wins in, fellas! :)
  19. Thanks for the event lads, but I can't get in the...

    Thanks for the event lads, but I can't get in the game... :(
  20. Replies
    7
    Views
    1,536

    First 5 star Eddie... It was f'n Visions. Damn,...

    First 5 star Eddie... It was f'n Visions.
    Damn, I remember it like it was yesterday. Visions Eddie dragged my shitty team through the bulk of the game, and I kept him kicking around for about a year...
  21. Made a tier 6 sacrifice that I wasn't proud of,...

    Made a tier 6 sacrifice that I wasn't proud of, and got kicked in the teeth, with only 3 4* toons as a result, from a legendary soul (Assassin Mayan Prietstess), 20 rares (Warrior Troll + WNBoL), and...
  22. Hah! My soft spot for bad/cheesy puns is showing....

    Hah! My soft spot for bad/cheesy puns is showing.
    I do agree that they'd probably give forum members beta-testing priority. Maybe.
  23. I'm with Amarthir on this one. I would love to be...

    I'm with Amarthir on this one. I would love to be a beta tester, if I am allowed. :)
  24. Ideas for this game that I've had forever...

    Since I started playing Legacy almost 2 years ago now, I've had quite a few ideas, as well as things I want to be in the game, accumulate in my head, and I thought I'd share some with all of you...
  25. It's a shame time passes too damn slowly, I'm...

    It's a shame time passes too damn slowly, I'm really fucking eager to get to play all of this in the near future. 2018 is shaping up to be a nice year for the game, it seems. Thanks for the update,...
Results 1 to 25 of 89
Page 1 of 4 1 2 3 4