Search:

Type: Posts; User: Beddie

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    1,056

    Tried to help in a pandering fashion

    Tried to help in a pandering fashion
  2. Replies
    14
    Views
    1,056

    I’ve heard of opinions not being wrong, but damn...

    I’ve heard of opinions not being wrong, but damn that is just wrong my dude.
  3. Replies
    1
    Views
    136

    That’s strange, I don’t remember U2 being...

    That’s strange, I don’t remember U2 being eligible for voting
  4. I quite like So by Peter Gabriel

    I quite like So by Peter Gabriel
  5. Replies
    9
    Views
    838

    Yeah, that’s the best explanation for it

    Yeah, that’s the best explanation for it
  6. Replies
    9
    Views
    838

    It’s not an event per say, the currency you get...

    It’s not an event per say, the currency you get from sacrificing will never expire.

    The only thing that makes it like an event is the rotating set of characters each month and the different...
  7. Replies
    4
    Views
    515

    How would you know they’re like minded if you...

    How would you know they’re like minded if you don’t communicate with them?
  8. Me like dis

    Me like dis
  9. Replies
    13
    Views
    1,914

    Thoughts: 1. Haha funny tooth man got an...

    Thoughts:

    1. Haha funny tooth man got an awakening

    2. Cool to see Visions and Seventh Son get an awakening, definitely needed a buff or two

    3. Edorado sounds interesting (even if a bit...
  10. Thread: roster counting

    by Beddie
    Replies
    5
    Views
    664

    That link’s a bit broken

    That link’s a bit broken
  11. Oh the Archer talismans, that slipped my mind

    Oh the Archer talismans, that slipped my mind
  12. Nope because Blackbeard is a boss

    Nope because Blackbeard is a boss
  13. That sounds like anti Chad Sphinx propaganda to me

    That sounds like anti Chad Sphinx propaganda to me
  14. Yes, cause there’s two mission types A clan...

    Yes, cause there’s two mission types

    A clan mission and an individual clan mission.

    A clan mission is the things like “Beat Odin X one time”

    A clan individual mission is the things like...
  15. Did you kill them?

    Did you kill them?
  16. Replies
    21
    Views
    6,753

    Sticky: Use the FIE Ed team but swap KP and Odin with...

    Use the
    FIE Ed team but swap KP and Odin with both versions of Dark Lilith (or someone who’s AOE, can damage all enemies and wear the Female Crimean bespoke or Solstice cosmic).
    Both should have...
  17. Should have used Bass Eddie for the charge...

    Should have used Bass Eddie for the charge missions.
    Fury gives the whole team both buffs
  18. Please give us the option to run the normal floor...

    Please give us the option to run the normal floor please
  19. I’m glad you’ve been able to make an event where...

    I’m glad you’ve been able to make an event where it’s possible to actually work to get the character and doesn’t require the RNGod’s to be on your side

    From what I’ve seen so far, this is probably...
  20. I quite like this event in addition to these two...

    I quite like this event in addition to these two fellows
  21. Replies
    153
    Views
    89,032

    Sticky: This thing definitely needs a sprucing up

    This thing definitely needs a sprucing up
  22. Replies
    16
    Views
    2,700

    Why reveal these notes now if your gonna add them...

    Why reveal these notes now if your gonna add them at the end of the month?
  23. Merlin’s the boss of Hard That means he’s...

    Merlin’s the boss of Hard

    That means he’s immune to passive disable due to him being a boss
  24. Which floor is this on?

    Which floor is this on?
  25. It’s got a charm

    It’s got a charm
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4