Search:

Type: Posts; User: Aristo4

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    107

    They drop like shit in the Shaman dungeon. Yup if...

    They drop like shit in the Shaman dungeon. Yup if you don't know something don't reply :p
  2. Replies
    111
    Views
    5,731

    thats why you end up 3 years now with shit dupes.

    thats why you end up 3 years now with shit dupes.
  3. Replies
    11
    Views
    787

    Thank you all for your input. It will be...

    Thank you all for your input. It will be appreciated during the dicussions about lowering the drops further.
  4. Replies
    18
    Views
    1,059

    Farewell As for the rest of us, masochism is...

    Farewell

    As for the rest of us, masochism is real :cool:
  5. Replies
    30
    Views
    8,136

    Sticky: I got every relic to max, and the other day my...

    I got every relic to max, and the other day my dead grandma killed me as well. Maybe they reset to 0 when you finish them? :cool:
  6. Replies
    432
    Views
    136,290

    .........5322

    .........5322
  7. Replies
    6
    Views
    642

    Hey mk, did you finish any matches in between? ...

    Hey mk, did you finish any matches in between?

    Might be server related dunno... While this happened earlier the general feel of the game was slow (switching screens etc), then a little later it...
  8. Replies
    6
    Views
    642

    New bug, cause we had not many lately?

    https://youtu.be/KgipMCAzlYM

    On 4 matches in a row, all in the killing blow, all registered losses since this goes on forever if you leave it...
  9. Thread: The last sand

    by Aristo4
    Replies
    7
    Views
    897

    I think you're crazy.

    I think you're crazy.
  10. Now this was a pleasant surprise,welcome back...

    Now this was a pleasant surprise,welcome back :cool:

    If you need troops you know what to do:cool:
  11. Thread: Charlotte

    by Aristo4
    Replies
    55
    Views
    5,750

    thanks :cool:

    thanks :cool:
  12. Thread: Ed Hunter

    by Aristo4
    Replies
    15
    Views
    5,076

    What a garbage this was, even for its time.

    What a garbage this was, even for its time.
  13. Thread: Charlotte

    by Aristo4
    Replies
    55
    Views
    5,750

    Congrats:p How many charlottes are out there?...

    Congrats:p

    How many charlottes are out there? As per def tab, someone else hit me with a charlotte too,unless it showed bullshit.
  14. Thread: Double daily.

    by Aristo4
    Replies
    3
    Views
    830

    This post should self-destruct. Shh.

    This post should self-destruct. Shh.
  15. Replies
    60
    Views
    10,386

    Sticky: Android, HTC u11 Never got any rewards for...

    Android, HTC u11

    Never got any rewards for grade 2,and the game is really sluggish on grade 3... I think I'll reinstall.
  16. Replies
    465
    Views
    63,354

    No, it's only for select players, sorry

    No, it's only for select players, sorry
  17. Replies
    465
    Views
    63,354

    Gauntlet is super fun, I've been playing two...

    Gauntlet is super fun, I've been playing two hours now.
    Very nice :cool:
  18. Replies
    70
    Views
    10,162

    No comment.

    No comment.
  19. Replies
    28
    Views
    5,667

    Come on man, make the dead dog, Death dog again....

    Come on man, make the dead dog, Death dog again.

    And please consider CRE eddie one day, a buddy of mine has a crush on him forever :p
  20. Replies
    19
    Views
    4,154

    Sad to hear this, but do what you gotta do...some...

    Sad to hear this, but do what you gotta do...some of us morons might be still here guarding the castle when/if you return :cool:
  21. Replies
    304
    Views
    47,223

    Good job Sparton, Kaz and co.:cool:

    Good job Sparton, Kaz and co.:cool:
  22. Dunno how you launch a pvp event with everything...

    Dunno how you launch a pvp event with everything that's going on. Revenges hitting your own team, characters getting infinite extra turns to kill your whole team hitting enemie's shields, revive...
  23. Replies
    22
    Views
    4,219

    This old guy made eternal? :rolleyes:

    This old guy made eternal? :rolleyes:
  24. Replies
    224
    Views
    33,957

    Hey troop I'm gonna need you for the zones, or...

    Hey troop I'm gonna need you for the zones, or whoever else can help an old fart lotb'er :cool:

    I think all I miss are zones, and rage/hunter...
  25. Thread: Tom Out

    by Aristo4
    Replies
    33
    Views
    6,550

    about 2h to reset i'll accept,welcome back :cool:

    about 2h to reset i'll accept,welcome back :cool:
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4