Search:

Type: Posts; User: Kmadd69

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    435

    Just donít get it

    Almost three hours after the ďresetĒ I still canít get into this game. For a minute they had this right but itís back to the same old crap. They make all this money and they canít have a...
  2. Thread: Error

    by Kmadd69
    Replies
    3
    Views
    564

    Christ why is this game a stugglebus? Why canít...

    Christ why is this game a stugglebus? Why canít you get this game right? Itís back to the constant crashing stuff again. Seriously have a little bit of accountability to your product.
  3. Thread: Error

    by Kmadd69
    Replies
    3
    Views
    564

    Oh the irony of today

    Oh the irony of today
  4. I donít hardly get tribute frags anymore in baph...

    I donít hardly get tribute frags anymore in baph 10 battles
  5. Replies
    72
    Views
    10,665

    Almost two hours and I still canít get in. ...

    Almost two hours and I still canít get in. Seriously who runs this retarded ass kangaroo court?! Wtf
  6. Replies
    72
    Views
    10,665

    Lol speaking of servers over an hour since the...

    Lol speaking of servers over an hour since the ďresetĒ and I still canít get back to the old frog shit again
  7. Replies
    72
    Views
    10,665

    Again this month why canít you break up these...

    Again this month why canít you break up these updates? They take too much space on our phones I canít delete any more apps if this continues your gonna have a lot more folks leave the and youíll...
  8. Replies
    72
    Views
    10,665

    Ceeg, leviathan, Alex minor is there anyway you...

    Ceeg, leviathan, Alex minor is there anyway you break these updates up where we donít have to delete apps in order to get in this game? Like maybe do them weekly in spurts? Thereís folks incl me...
  9. Replies
    72
    Views
    10,665

    I know I sound like a broken record. But anybody...

    I know I sound like a broken record. But anybody else canít get in? On WiFi and uninstall and reinstalled the game. Nope not happening
  10. Replies
    72
    Views
    10,665

    Oh whatís up with not having freya or any other...

    Oh whatís up with not having freya or any other of the Norse toons frags yet in the clan stuff?
  11. Replies
    72
    Views
    10,665

    Oh btw Templar OS clan needs a trooper we are a...

    Oh btw Templar OS clan needs a trooper we are a lvl sss clan. Need to do 70 or more contributions a week and join our dischord chat. Have a nice day
  12. Replies
    72
    Views
    10,665

    Iím a jerk but I donít care.

    Iím a jerk but I donít care.
  13. Replies
    72
    Views
    10,665

    You should change yours to nodding bootlicker

    You should change yours to nodding bootlicker
  14. Replies
    72
    Views
    10,665

    Buddy that was a great comp pack. Worth the...

    Buddy that was a great comp pack. Worth the wait...said no one ever
  15. Replies
    72
    Views
    10,665

    So tadpoles what gives now. Game is down again

    So tadpoles what gives now. Game is down again
  16. Replies
    72
    Views
    10,665

    Testing 123

    Testing 123
  17. Replies
    72
    Views
    10,665

    Maybe you keep your opinion to yourself. [edited...

    Maybe you keep your opinion to yourself. [edited for content]
  18. Replies
    72
    Views
    10,665

    Same for me. But Iím really thinking about...

    Same for me. But Iím really thinking about leaving if it wasnít for my troopers and my fellow clan members my ass would be done. How does maiden tolerate these clowns?!
  19. Replies
    72
    Views
    10,665

    Good god you had almost five years to get this...

    Good god you had almost five years to get this game right. What is the deal?!!!
  20. Replies
    72
    Views
    10,665

    And here we go again. Nine events again for the...

    And here we go again. Nine events again for the month. Goin on an hour and still canít log in. Cmon with this nonsense but Iím the bully? make a good product.
  21. Thread: January Events

    by Kmadd69
    Replies
    1
    Views
    821

    For now Iím hoping to get into the game

    For now Iím hoping to get into the game
  22. Replies
    9
    Views
    1,811

    Itís terrible i am so done with events unless...

    Itís terrible i am so done with events unless itís for my clan. Two days ago I dropped some money on that new event and with the frags I had 25 souls. What did I get? 3 star bullshit. And I heard...
  23. Replies
    72
    Views
    10,665

    Man this is unreal. Do you not have quality...

    Man this is unreal. Do you not have quality control protocols?
  24. Replies
    72
    Views
    10,665

    99 months of problems but the game ainít one

    99 months of problems but the game ainít one
  25. Replies
    72
    Views
    10,665

    Yup. Prob gonna keep wait till Morning

    Yup. Prob gonna keep wait till
    Morning
Results 1 to 25 of 158
Page 1 of 7 1 2 3 4