Search:

Type: Posts; User: Highace

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    109
    Views
    5,416

    They do all have 3 gunner slots.

    They do all have 3 gunner slots.
  2. Replies
    109
    Views
    5,416

    I can currently play but the load times are...

    I can currently play but the load times are pretty awful.
  3. Got the vampiric myself. Doubt the other 2 are...

    Got the vampiric myself. Doubt the other 2 are all that worthwhile.
  4. Replies
    20
    Views
    1,927

    I think that Soccer Eddie might already be coming...

    I think that Soccer Eddie might already be coming this month since the cosmos cup event does sound like it'll have something to do with football.
  5. Replies
    16
    Views
    969

    Lamia is a character from the song Prodigal Son....

    Lamia is a character from the song Prodigal Son. I'm assuming there'll be 5 different ones like with Hierophants and Minotaurs.
  6. Replies
    32
    Views
    1,213

    First ever was probably Corrupt General, or as he...

    First ever was probably Corrupt General, or as he was called back in the old days, Axis Commander. Pretty sure I got Nomad after him.
  7. Replies
    31
    Views
    1,505

    Honestly, I'd be glad to get both of these Eds...

    Honestly, I'd be glad to get both of these Eds for collection purposes, but only if I could buy them separately from all the resources that come with them. Like if I could buy one of them for 5 or...
  8. Replies
    31
    Views
    1,505

    I'm curious about why they sell those for a...

    I'm curious about why they sell those for a cheaper price to americans than europeans. Costs 21.99€ here and a euro is worth more than a dollar...
  9. Pretty meh of a sac event but it's not like I was...

    Pretty meh of a sac event but it's not like I was expecting a great one anyway, considering how fantastic the last one was. At least finally got the tower set from one of those packs. Character wise...
  10. Replies
    7
    Views
    1,505

    Sticky: I personally think Labyrinth isn’t as good as...

    I personally think Labyrinth isn’t as good as Radiant or Banner/Warlord. The reason is that Labs essentially make the perfect heal shield not heal. Additionally, Warlords give him a ton of extra...
  11. Wow...did not expect this thread to escalate into...

    Wow...did not expect this thread to escalate into a huge flamewar. While I don't feel like scanning through all the rants and telling what's wrong in these, I may as well give my 2 cents. What I...
  12. I experienced this in the arena as well. Killed...

    I experienced this in the arena as well. Killed off the character with the set yet still, no one took any true damage. So yeah, it seems like they weren't tested properly.
  13. You need 500 for him

    You need 500 for him
  14. Awesome event for me. Had to get all 75 souls for...

    Awesome event for me. Had to get all 75 souls for Feldmarschall but in the progress, obtained well over 800 FC, millions worth of extra gold, a second primordial set, over 600 SoW, an additional...
  15. Replies
    5
    Views
    440

    Newsfeed not working on IOS

    Nearly always when I try opening the news on my Ipad, it just causes the app to crash, making me have to check the section on my android phone instead. This crap started happening like months ago and...
  16. Sooooo, tryna do the do the new dungeon on...

    Sooooo, tryna do the do the new dungeon on android but every time I complete it, the damn thing crashes. No signs of an update on ios so can't switch over to my Ipad. Someone screwed this update up...
  17. We did in fact. I really don't know if I wanna...

    We did in fact. I really don't know if I wanna participate in this one either, especially considering that once again it's wins, not plays, plus you need 375 of those wins for the set...
  18. 3 vortex fills, only wished character that I got...

    3 vortex fills, only wished character that I got was assassin Anubis. Rest is shitty dupes. Seems like I'm quite done with this letdown of a sac event.

    Edit: 2 more vortexes got me the sentinel...
  19. Would be awesome if you could throw me one of...

    Would be awesome if you could throw me one of those G. Liliths. I'm in a real need for one, considering how many event challenge teams seem to include that slippery bastard.
  20. Not a bad event for me. Just gotta do 400 battles...

    Not a bad event for me. Just gotta do 400 battles to get Iron Maiden Ed. The only thing that's upsetting is the dick move with the game forcing to buy the last tomb tallie for 500 ironite. Hopefully...
  21. Replies
    8
    Views
    600

    Totally agreed. Always a pain to have these pop...

    Totally agreed. Always a pain to have these pop ups constantly shoved in my face after opening a bunch of souls.
  22. Pulled a shitty T1 white (MR +15%) for the first...

    Pulled a shitty T1 white (MR +15%) for the first time ever, took surprisingly long for it to happen. At least it kinda works on Mystic Ed so it's not completely worthless I guess?
  23. If I mathed it out correctly (hope to God I did,...

    If I mathed it out correctly (hope to God I did, don't need another embarrassing math fuckup), you get a total of 18 different souls, which includes 3 regular rares and 3 rare class specifics from...
  24. Replies
    61
    Views
    10,764

    Got a Metallica concert coming up on 18th of...

    Got a Metallica concert coming up on 18th of July. Super hyped about finally seeing them live for the first time.
  25. 450 battles actually, 500 for bonus catalyst...

    450 battles actually, 500 for bonus catalyst souls. Still, that’s far too many so I’m considering skipping out on this set and just doing a few battles.
Results 1 to 25 of 63
Page 1 of 3 1 2 3