Search:

Type: Posts; User: edsel

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Gotta be Isle of Avalon taking this long

    Gotta be Isle of Avalon taking this long
  2. Thread: Vacation time

    by edsel
    Replies
    5
    Views
    76

    Safe travels trooper, thanks for heads up. By the...

    Safe travels trooper, thanks for heads up. By the time you return everything will be fixed.
  3. New dungeons are great artwork and first round...

    New dungeons are great artwork and first round rewards but 15 sot per run hundreds and hundreds of times to get a new character is too steep for me. Sad to see talisman slot change to Soldier, him...
  4. Replies
    18
    Views
    811

    Trooper for a long time I'm gonna miss you,...

    Trooper for a long time I'm gonna miss you, thanks for sharing Charlotte when you won her first. Have fun in the real world-Edsel
  5. If you rank low one run, the next set of teams...

    If you rank low one run, the next set of teams are weak. I didn't play for one gauntlet run and because I didn't get a hi rank the next run was way easier than normal. After getting through SSS a...
  6. Event soul drop rates high, from 77 opened all...

    Event soul drop rates high, from 77 opened all new characters many multiples plus Eddie thru shards

    https://youtu.be/00GbU5WPIEc
  7. Yes I pulled Gunner Minotaur after cracking open...

    Yes I pulled Gunner Minotaur after cracking open a shitload of non-event souls as evidenced by the amount of fragments piled up. This batch of new characters IS impressive.
    59215922
  8. Thread: August Events

    by edsel
    Replies
    8
    Views
    506

    Yup I agree. Skipped Magma and Trooper dungeons...

    Yup I agree. Skipped Magma and Trooper dungeons because of ridiculously overpriced 15sot per run and a lame fury less version of a reskinned Eddie. Hope this new dungeon with Insanity skill level...
  9. Replies
    6
    Views
    309

    Yes Angel is in Arena store. Warlord was in...

    Yes Angel is in Arena store. Warlord was in Gauntlet once I think, before that only from Blood Fragment event. Both are very worthwhile. Nightmare and Tomb are just ok.5916
  10. This run was hardest yet, all the usual names at...

    This run was hardest yet, all the usual names at the top have more losses than previous.1st team SSS is killer-nearly impossible to beat set up plus the non-existent AI boost kicking in their Vipers...
  11. Replies
    47
    Views
    2,801

    I knew this warranted a response from Yup as I...

    I knew this warranted a response from Yup as I read it! The AI boost is REAL
  12. Replies
    106
    Views
    8,474

    Sticky: Oh yeah and to your questions I found the game...

    Oh yeah and to your questions I found the game because of a tiny sticker on a CD of the first album, been a Maiden fan since mid 80's before rehab(s) and playing everyday since 2017 with second...
  13. Replies
    106
    Views
    8,474

    Sticky: Can you please create a exchange in the store...

    Can you please create a exchange in the store WITH NO LIMITS to convert common souls, gold, trooper badges into something, anything useful. We can sell extra shards and runes for gold and sac extra...
  14. The hi cost of recent key dungeons featuring...

    The hi cost of recent key dungeons featuring reskinned furyless Eddies and General Whackoff was not worth the investment for me, played each dungeon once for 1st time rewards only. I love this game,...
  15. Hope this biker is worthwhile like Charlotte,...

    Hope this biker is worthwhile like Charlotte, last 2 hero class Gauntlet characters are ��
  16. Cost shoulda been $6.66 lol :/ 5778

    Cost shoulda been $6.66 lol :/
    5778
  17. Replies
    27
    Views
    1,400

    Clear Hell and Fire x number of times and other...

    Clear Hell and Fire x number of times and other stipulations showed up in Events with 13 different goals, then game quit with our best screen 5774
  18. Replies
    232
    Views
    14,671

    Sticky: 5727T3 purple max stats are huge over 2k damage...

    5727T3 purple max stats are huge over 2k damage boost
    At first all cosmics would be +% of some stat, now more often I see ability or passive which is so more useful like this Chance T2 blue
    5728
  19. Replies
    27
    Views
    1,693

    Um. So when is it gonna be now? I would enjoy in...

    Um. So when is it gonna be now? I would enjoy in game currency modifications, the availability of something useful in trade for common in game resources that pile up would be welcome-souls, iron...
  20. Some have cool features like Void augment, Death...

    Some have cool features like Void augment, Death Mark skill but because they are T1 powering these up to 3 star drains thirty T1 evo runes to end up with mediocre stats.5719
    Using 10 T1 evo runes to...
  21. Replies
    48
    Views
    2,801

    I stockpiled frags from even because they were to...

    I stockpiled frags from even because they were to be used to open Trooper dungeon, guess time to cash them in is now for the barbecue :\5718
  22. Replies
    48
    Views
    2,801

    Like me. And i shitcanned both gunner and warrior...

    Like me. And i shitcanned both gunner and warrior pharoh dogs, wonder if these will ever be available again?
  23. From first post of this thrrad: Step 1: Earn...

    From first post of this thrrad:
    Step 1: Earn Trooper Soul Fragments.

    The Trooper Frontier Key is now a permanent addition to the Store, and costs a total of 50 Trooper Soul Fragments.

    Please...
  24. Replies
    17
    Views
    729

    Free Ironite.Free Ironite.

    Free Ironite.Free Ironite.
  25. New Eddie and Major in SSS team are pretty tough...

    New Eddie and Major in SSS team are pretty tough

    https://youtu.be/6O_DcKLbqps
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4