Search:

Type: Posts; User: Esquatcho

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Sticky: Where did the Magus Crimean soldier come from? I...

    Where did the Magus Crimean soldier come from? I dont seem to have one, can I get him from regular magus souls?
  2. More 1* T1 evo runes!?!? Aaarrrgghh!!! At last,...

    More 1* T1 evo runes!?!? Aaarrrgghh!!! At last, real reason to do the cosmic dungeon!

    Also, dont get why ppl dont like the two hr dungeon? At least you can get a decent grind out of it,...
  3. Replies
    11
    Views
    628

    Yeah I honestly dont think this a poor event! ...

    Yeah I honestly dont think this a poor event! Got a couple of new chars, burned a heap of souls (had way too many anyway) and got most of the gold back from talisman soul idols!

    So:
    1) got even...
  4. I managed to finally get Alliance General!!!...

    I managed to finally get Alliance General!!! Woot!

    Also got a handful of cosmics, though my epic got me a white T2 att :/

    But yeah I didnt mind this one - The bonus of the talisman frags is...
  5. Replies
    267
    Views
    17,774

    Sticky: I saw a sentinel LoL, with perfect disable...

    I saw a sentinel LoL, with perfect disable passive, perfect sleep and perfect stun chances. Not sure how hard he hits, but looks pretty good for a single hitter. Im wondering what the gunner and...
  6. Well Ive got all my fingers crossed I dont come...

    Well Ive got all my fingers crossed I dont come across two gunner minotaurs!
  7. You got both those teams in AA? If so, geez, one...

    You got both those teams in AA? If so, geez, one was hard enough for me last round (I got that ramesses team too).
  8. Replies
    267
    Views
    17,774

    Sticky: To those that spend, I thank you from the bottom...

    To those that spend, I thank you from the bottom of my heart.

    - someone who doesn't spend

    To be honest, when I get frustrated about things, I just remember that I play hours a day, love the...
  9. Replies
    35
    Views
    1,734

    This thread has made my year. The art would have...

    This thread has made my year. The art would have done it alone, but the songs and lyrics! Amazeballs!
  10. Replies
    12
    Views
    584

    How did you do that!?

    How did you do that!?
  11. Replies
    32
    Views
    1,070

    Lucky! Years in and I still cant get him... Even...

    Lucky! Years in and I still cant get him... Even burning heroic souls this week and I've got no luck!
  12. gunner lillith with greed and inspiriation is...

    gunner lillith with greed and inspiriation is important here I think. I nearly got kicked out of AA last round with a similar team. Someone with vipers (or with passive disable) also useful to avoid...
  13. Replies
    2
    Views
    161

    Depends on what you are autoing and how many...

    Depends on what you are autoing and how many non-eddies to get through. I dont mind running them in auto in underworld notb with alex. If its a quick run each day, Im OK with that. But yeah,...
  14. Replies
    11
    Views
    663

    Woot! Havent noticed today, but that is awesome!

    Woot! Havent noticed today, but that is awesome!
  15. Replies
    11
    Views
    663

    ooh, maybe I need to get into that dungeon before...

    ooh, maybe I need to get into that dungeon before the next sac fest!.... Or maybe see if its any good and then if it is, hit the dungeon that week!
  16. Replies
    32
    Views
    1,070

    Tbh I cant remember who my first 5 star is! lol....

    Tbh I cant remember who my first 5 star is! lol. I know I had SoL for ages and then upgraded to FotD as my main for a long time. So Im guessing my first 5* was either Samurai or Viking. Most of the...
  17. Replies
    57
    Views
    3,506

    Mine is still there... They only disappear if you...

    Mine is still there... They only disappear if you have bought them all... Unless you are bugged I guess?
  18. Yep, it was a bug. You could get around it by...

    Yep, it was a bug. You could get around it by selecting a diff char and going back, but they have since fixed it in a hot fix (apparently, I havent checked today)
  19. Replies
    6
    Views
    185

    Glad its not just me, but I am 100% with you...

    Glad its not just me, but I am 100% with you here. I feel bad not having gotten all the badges out to my troopers!
  20. Replies
    867
    Views
    122,396

    No, but once you have 50 troopers, if one (or...

    No, but once you have 50 troopers, if one (or more) stop playing then you 'toss them out' and that means you have spare slots for new active troopers :)
  21. Replies
    6
    Views
    185

    Bug with Troopers - Sorry!

    Hi all my troopers! I love you all and would do a heap to make sure I can get your badges daily..

    But Ive just realised that on auto-play (or manual for that matter), troopers arent getting...
  22. Replies
    57
    Views
    3,506

    Yeah fair enough. I just finished off my last...

    Yeah fair enough. I just finished off my last 100 rounds today and got myself another set. Pretty standard mix between the sub-types too.
  23. Replies
    10
    Views
    397

    Beast yes, wrath no. He was always the weak...

    Beast yes, wrath no. He was always the weak point for me
  24. Replies
    37
    Views
    2,360

    Gotta go passive disable for every team w...

    Gotta go passive disable for every team w Ferryman. Alternatively with a cleanser, you can also go in with a burn team to finish him off. He will never kill himself as his HP reduction is always...
  25. Replies
    57
    Views
    3,506

    And thats even recently!? I'd log a ticket on...

    And thats even recently!? I'd log a ticket on that one! Thats definitely not right and not even one means that there is some sort of bug.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4