Search:

Type: Posts; User: Kookaey

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    34
    Views
    1,498

    Poll: Also i did check out that Quest for Fire post and...

    Also i did check out that Quest for Fire post and im stewing up something, we all truly do owe it to @AhabsHarpoon for the quality album art elevating this thread to the next level of dedication.
  2. Replies
    34
    Views
    1,498

    Poll: I absolutely did I actually voted for it in the...

    I absolutely did I actually voted for it in the poll that was.. pure cash to be honest, I loved it. Also to validate your point I absolutely sing these out loud to the tune; your hallowed be thy name...
  3. Replies
    34
    Views
    1,498

    Poll: "I see a post from Navigator, and they are lost...

    "I see a post from Navigator, and they are lost
    As they resell reskinned toons, I count the cost
    Another sac event amusing, its all that I need
    They smell my payday coming, and their in need
    ...
  4. Replies
    34
    Views
    1,498

    Poll: Dear lord this is gold thanks so much for the art...

    Dear lord this is gold thanks so much for the art and tunes and levity troopers!
  5. Thread: Lamia

    by Kookaey
    Replies
    6
    Views
    495

    I personally think shes pretty decent, I threw...

    I personally think shes pretty decent, I threw her on my PvP after upgrading her levels and with the Alchemy Talismans and noticed a lot more success than my previous team set up. I have Hallowed...
  6. Replies
    11
    Views
    660

    You do have a good point, this is a game of...

    You do have a good point, this is a game of patients after all.

    "Initiative comes to thems that wait!"
  7. Replies
    11
    Views
    660

    I feel that most of the kick backs lately have...

    I feel that most of the kick backs lately have been severly under done. I wouldnt risk sacing too many characters tbh other than dupes. It really feels lately like if your not paying in to the newest...
  8. Replies
    4
    Views
    309

    I am also stockpiling a large amount of frontier...

    I am also stockpiling a large amount of frontier keys and due to the high cost runs am also out of ironite, just like @AhabsHarpoon said im lucky to get the one 30 ironite refill per day at this...
  9. Replies
    35
    Views
    1,817

    Cheers man! I fully endorse the Nodding Frog...

    Cheers man! I fully endorse the Nodding Frog parody album, these posts are solid gold and thanks to OP the album art is there and on point already.

    "Auto replay, on my phone cell.. when it buzzed...
  10. Replies
    35
    Views
    1,817

    For real though OP that is absolutely cash

    For real though OP that is absolutely cash
  11. Replies
    35
    Views
    1,817

    TELL ME WHY IT HAS TO BE, A PAY TO PLAY... IM NOT...

    TELL ME WHY IT HAS TO BE, A PAY TO PLAY... IM NOT THAT KIND OF GUY, I AM BROKE, WHY CANT I JUST GRIIIIND!
    WHEN THE IRONITE'S DRY, AND ALL OF MY HOURS ARE A WASTE!
    I SPEND COUNTLESS HOURS, AND...
  12. Replies
    32
    Views
    1,107

    My first Natural 5* was when I first started...

    My first Natural 5* was when I first started playing, by the time I had cleared battle field I scored Hallowed Eddie on normal rare soul and he still is my most used character.
  13. Replies
    6
    Views
    364

    Oh man I am so jelly, I was young when I got mine...

    Oh man I am so jelly, I was young when I got mine so its missing cds and such.. I wish I knew then how valuable it would be to me and how valuable it would be in general. Those things go for hundreds...
  14. Thread: Free Ironite

    by Kookaey
    Replies
    74
    Views
    14,767

    Oh right on cheers mate!

    Oh right on cheers mate!
  15. Replies
    6
    Views
    364

    5989 I got this "Eddies Archive" box set years...

    5989
    I got this "Eddies Archive" box set years ago, sad to say mine is chilling in storage right now but it was sick. It came with a load of stuff honestly; a copy of the family tree with an eddie...
  16. Replies
    6
    Views
    364

    Yeah that would be sick if they could hook you up...

    Yeah that would be sick if they could hook you up on that, crazy they just had one chilling at a hot topic though thats awesome.
  17. Replies
    6
    Views
    364

    5971 Also I got this for my birthday last year....

    5971
    Also I got this for my birthday last year. It was a pretty fire beer as well.
  18. Replies
    6
    Views
    364

    Iron Maiden Gems and Relics

    Ok so in honor of the upcoming 6,666th thread on the forum I wanted to diverge from discussing the game and start a thread to showcase and share some of our personal Maiden collectables and favorite...
  19. Replies
    37
    Views
    2,417

    Hey thats my goto team set up as well haha,...

    Hey thats my goto team set up as well haha, potent but also aestheticly pleasing too (well aesthetic aside from Valkyrie but the multi hit and removal of buffs is so useful)
  20. Thread: Free Ironite

    by Kookaey
    Replies
    74
    Views
    14,767

    Yeah that makes sense, at least they did sweeten...

    Yeah that makes sense, at least they did sweeten the pot with the extras. Well if I wind up getting him when I get paid tomorrow I will post a cap of his stats and abilities.
  21. Thread: Free Ironite

    by Kookaey
    Replies
    74
    Views
    14,767

    Is ed hunter worth the cash? I've been playing...

    Is ed hunter worth the cash? I've been playing just long enough to figure out that it's a game of patience and collecting (having let a lot of rare toons go foolishly during sac events early on) and...
  22. Replies
    29
    Views
    2,237

    Finally completed the Insanity level myself. I...

    Finally completed the Insanity level myself. I used Hallowed Eddie (Invisibility, Thorn Sheild) as well as Shadow Wicker Eddie (Alchemy, Cosmic Health), the allies were Raven Witch (Purge, Immortal),...
  23. Thread: August Events

    by Kookaey
    Replies
    22
    Views
    2,048

    I got passed it with Hallowed Ed and Alchemist...

    I got passed it with Hallowed Ed and Alchemist but it was a serious grind. The new talismans helped and you have to be able to convert your negatives and remove the dungeons positive buffs. Passive...
  24. Thread: August Events

    by Kookaey
    Replies
    22
    Views
    2,048

    Lmao thats cash, I wouldnt put it past them to...

    Lmao thats cash, I wouldnt put it past them to not introduce something along those lines tho. Perhaps "Sirens" lol.
  25. Replies
    29
    Views
    2,237

    I was actually thinking the same thing and...

    I was actually thinking the same thing and honestly I think it has a better build to the difficulty, at least speaking as someone who isnt too long of a veteran and is still building their collection.
Results 1 to 25 of 38
Page 1 of 2 1 2