Search:

Type: Posts; User: Lord Schmeb

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    364

    Bump. For real.

    Bump. For real.
  2. Replies
    12
    Views
    1,181

    Nah man, I dig your posts and respect your...

    Nah man, I dig your posts and respect your passion for the game. I was just having a go at you - my bad.
  3. Hell yea! ^^^

    Hell yea! ^^^
  4. Replies
    5
    Views
    889

    Pretty much this. Save those bad boys for a...

    Pretty much this. Save those bad boys for a couple of months. Resist the temptation of a shiny new bad ass, because they’re all pretty much moot. I haven’t used any but NOTB (since he was...
  5. Replies
    12
    Views
    1,181

    Glad you yelled and bolded that for us; we surely...

    Glad you yelled and bolded that for us; we surely would be lost without your smooth communication skillz.
  6. Agreed. Preach.

    Agreed. Preach.
  7. Comment removed

    Comment removed
  8. Replies
    16
    Views
    2,063

    Kinda crazy that three years into it, nothing has...

    Kinda crazy that three years into it, nothing has really changed. I really do like Ceeg, and think he does a fine job of communication, but delivering the same crappy news/results over, and over, and...
  9. Replies
    164
    Views
    47,591

    Thanks AM, and to everyone else that has...

    Thanks AM, and to everyone else that has contributed to this thread. I find it odd that only certain people/users get certain emails, like the one mentioned before “Sorry for the server problems,...
  10. Replies
    29
    Views
    2,430

    Bwahaha, this is the best post ever. I love Yup,...

    Bwahaha, this is the best post ever. I love Yup, but this just made my day. Tilt much?
  11. Replies
    23
    Views
    3,702

    As a full blown Mormon and Freemason, I approve...

    As a full blown Mormon and Freemason, I approve of ALL of this.

    Carry on.
  12. I think it’s moot at this point, since there’s an...

    I think it’s moot at this point, since there’s an update going on right now (Ceeg emailed me back and said they were fixing it today or tomorrow) but I found that after three wins, using the “kill...
  13. So says the guy who’s never been addicted to...

    So says the guy who’s never been addicted to crack... ��

    The ticket I sent in said essentially that very thing; make me whole again, or they’ve lost a damn loyal customer. Do they give a shit?...
  14. Even the round-about ways of accomplishing the...

    Even the round-about ways of accomplishing the Warrior-Insanity task are now “fixed”, so there really is no way around. I’ve done every trick/method posted here, and sure enough, three out of the...
  15. Replies
    9
    Views
    1,141

    Haha, not a chance. Reddit is trash, and I won’t...

    Haha, not a chance. Reddit is trash, and I won’t sully my screen with that shit. I’ve seen nothing but negative feedback regarding this move, and yet, here we are.

    Pointless.
  16. Replies
    80
    Views
    10,377

    Sticky: Essentially, the best/only real requirement that...

    Essentially, the best/only real requirement that clans will look for is daily addicts/players — or am I missing something? Roster depth, relics, talis, etc don’t really seem to matter, correct?
  17. Replies
    295
    Views
    39,650

    Sticky: The non-hp cosmics that have atk, mag, and the...

    The non-hp cosmics that have atk, mag, and the atk x mag effect are not all that bad imo - I use one on Ferryman, and toons using Labyrinth.
  18. I disagree with selling your common souls, and...

    I disagree with selling your common souls, and here is why:

    Common souls = Ironite

    How so? When you sacrifice 10x 2* characters you’ve got a decent chance of getting SoT, and occasionally a...
  19. Replies
    151
    Views
    67,693

    Sticky: Here’s the failsafe for the Airstrip run:...

    Here’s the failsafe for the Airstrip run: Assassin Bomber Boy. Buff him up however you’d like, but he really shines when the Field Marshal kills him... His passive (explode or something) instantly...
  20. Replies
    98
    Views
    7,674

    And here we go again... All morning long, can’t...

    And here we go again... All morning long, can’t get through a single ANYTHING without a box popping up, telling me to check my connection. Doesn’t matter where I am, on WiFi, data, or otherwise.
    ...
  21. Replies
    98
    Views
    7,674

    Starting to get really irritated. So much for...

    Starting to get really irritated. So much for farming frags for this event...
  22. Replies
    98
    Views
    7,674

    Connection issues?

    So I didnít see this posted anywhere else, but is anyone else having LOADS of connection errors? Since the last update I have an error box pop up on literally every single match - Gauntlet, Arena,...
  23. This. The drop rate for frags of ANY kind is...

    This. The drop rate for frags of ANY kind is abysmal to say the least. I did two mega SoT refills before bed last night and burned them all night long. Got up this morning to see that I barely got...
  24. Replies
    15
    Views
    2,872

    What the crap?!

    5461

    Heís on my trooper list somehow.
  25. Amazing timing for an update. Was it Abbot or...

    Amazing timing for an update. Was it Abbot or Costello who approved it?
Results 1 to 25 of 186
Page 1 of 8 1 2 3 4